Anasayfa > Sıkça Sorulan Sorular

SIKÇA SORULAN SORULAR

Sanal Ofis Nedir?

Sanal Ofis, fiziki bir ofise ihtiyacı olmayan, mesaisinin büyük çoğunluğunu ofis dışında geçirenlerin ihtiyaçlarından doğmuş bir çözümdür. Girişimciler ve iş insanları sanal ofis hizmetinde düşük maliyetle ofis hizmetlerinden faydalanabilir. Sanal ofis kiralayarak yasal adres temin edebilir, iş kurma maliyetlerini düşürebilirsiniz.

Office Ankyra sanal ofis hizmeti kapsamında posta, kargo ve evrak takipleriniz yapılır, firma telefonlarınız profesyonel sekreterlerimiz tarafından karşılanır. Gelen telefonlar dilerseniz size aktarılır, dilerseniz not alınarak SMS veya mail yoluyla tarafınıza iletilir. Office Ankyra’dan sanal ofis hizmeti aldığınızda 15 saat ofis kullanımı hakkını da elde edersiniz. Ayrıca dilerseniz toplantı odalarımızı kiralayabilir, sunum, toplantı ve çeşitli organizasyonlarınızı gerçekleştirebilirsiniz.

Kullanıcı, isterse firmasına tanımlanmış telefonu ile ilgili farklı karşılama senaryoları oluşturabilir. Bu senaryoların her biri Office Ankyra tarafından oluşturulmuş ve masrafların ödemeleri tamamen şeffaf hale getirilmiştir.

Hazır Ofis Nedir?

Hazır Ofis, kullanıcıların bilgisayarını alıp hızla çalışmaya başlayabileceği ofis modelidir. Isınma, elektrik, personel harcamalarının dahil olduğu bu sistemde kullanıcılar ofis mobilyası masrafına da girmez.

Office Ankyra’nın hazır ofislerinden firmanızın ihtiyacına uygun bir hazır ofisi kiraladığınızda asistanlık hizmetlerinin yanı sıra ücretsiz ikramlar, kullanıcılar ve kullanıcıların misafirleri için her an hazır bulundurulur. Kullanıcı ofiste olmasa da misafirleri profesyonelce ağırlanır.

Sanal ve Hazır Ofis Yasal mı?

Sektör, 82.11 nace kodlu “kombine büro yönetimi” isimli sektördür. Resmi kurumlar tarafından onaylanmış tamamen yasal bir sektördür.

Sanal ofis ve hazır ofis kiralamak yasal bir hizmettir. Özellikle yeni şirket kurmak isteyen veya yeni şubeler açmak isteyenlerin sıklıkla tercih ettiği sanal ofis hizmetinde firmanız için yasal adres temin eder. Türk Ticaret Kanunu uyarınca firmaların yazışmalarını yürütebilecekleri, vergi ve yoklama memurlarının denetim yapabilecekleri bir adres temin etmeleri yeterlidir.

Ücretsiz danışmanlık hizmetlerinden nasıl faydalanırım?

Office Ankyra her zaman kullanıcılarının ihtiyaçlarını ön planda tutar. Bu yanıyla girişimciler ve işini büyütmek isteyen iş insanlarına muhasebe, bilişim ve web ile marka danışmanlığı hizmeti sunar.

Sanal ofis veya hazır ofis kiralayan kullanıcılarımız alanında uzman isimlerden oluşan danışan kadromuzun ücretsiz desteğine sahip olur.

Neden telefon faturaları paketlere dahil edilmiyor?

Office Ankyra’nın sunduğu hazır ofis ve sanal ofis kiralama paketlerine elektrik, su, ısınma, temizlik, personel giderleri ve ikramlar dahildir. Ancak telefon kullanımı firmadan firmaya değişkenlik gösterdiği için telefon faturaları paket dışında tutulmuştur. Telefon faturalarının ortak hizmet giderlerine dahil edilmesi durumunda yaratacağı adaletsizlik önlenmek istenmiştir.

Bu adaletsizliğin sebebi, telefon faturalarının hizmet paketine dahil edilmesi durumunda en yüksek bedelden ya da ortalama değer üzerinden maliyet hesabı yapılacağı için çok kullananın faturasını az kullanan ödemek zorunda kalacaktır. Kullanıcıların kendi faturasını ödemesinin daha adil ve şeffaf olacağı bu yanıyla adaletli bir yöntem olduğu açıktır.

Ankara sanal ofis firmalarından Office Ankyra’nın farkı nedir?

Ankara sanal ofis firmaları içerisinde kullanıcısını merkeze koyan anlayışıyla Office Ankyra özel bir yerde durmaktadır. Firmamız, 2017 yılından beri 300’ü kullanıcıya hizmet vermiştir. Kullanıcılarımıza verdiğimiz hizmetlerde pek çok zaman kulanıcıların müşteri adaylarını, telefonda yada fiziki olarak ilk biz karşıladık. Kullanıcılarımızın faydasına göre hareket ettik. Asistanlık hizmetine organik ve canlı bir ilişki olarak bakmamız en önemli farkımızdır.

Hazır Sanal Ofis